Seznam stížností na Maxbet

Přijímáme stížnosti na online sázkové kanceláře týkající se následujících situací: opožděné výběry, nesprávně vyřízené sázky, zneužití blokace účtu, jakož i další porušení předpisů sázkových kanceláří. Neakceptujeme reklamace limitů účtu (limity vkladů nebo kurzů). Můžete zanechat zpětnou vazbu týkající se takových situací a bude zvážena bookmakerem nebo ostatními uživateli.

Přidat stížnost

Nároky 88

Nemohu vybrat peníze

Ahoj! Kvůli aktivnímu bonusu nemohu vybrat své peníze. Poskytnou zrušení bonusu a nic se nestane. Pomoc
Dobrý den, zaregistroval jsem se na maxbet.ro včera odpoledne ve 13:30, když jsem byl na cestách a poslal jsem všechny potřebné dokumenty, které jsem předtím musel poslat pro ostatní domácí sázky. Vložil jsem 500 Kč. Také jsem viděl promo akci s bezplatnými a začal jsem hrát se všemi svými penězi v 9 událostech za 50 Kč. Vložil jsem dalších 215 Kč, protože jsem viděl, že jsou to dobré zápasy. Vsadil jsem na Premier Leauge, League One, Copa del Rey, Esport a tenisový zápas. Vsadil jsem asi 10 zápasů na události z 26. ledna a zbytek dnes 27. ledna. Hraji i jiné domácí sázky a všechny dokumenty byly také přijaty okamžitě nebo později, nebo jsem nemohl provést vklad před validací mého účtu (např. u unibetu). S těmito myšlenkami jsem se poprvé vsadil, než bude můj účet 100% ověřen, že zatím jsem s tím neměl problém. Kolem 19:00 jsem obdržel e-mail od maxbet, že můj účet je trvale uzavřen po rutinních kontrolách všech účtů. Začal jsem kontaktovat maxbet po telefonu, ale nemohl jsem, protože nemá funkční telefonní linku, zjistil jsem později. Napsal jsem na live chat, proč byl můj účet uzavřen, a také jsem obdržel tuto odpověď: „Rádi bychom vás informovali, že tato rozhodnutí jsou přijímána v souladu s podmínkami používání webu. Věnujte prosím pozornost těmto podmínkám prostřednictvím odkazu zde. Další podrobnosti naleznete také kliknutím sem. Dále si můžete zkontrolovat čl. 133 odst. 1 usnesení vlády č. 111 ze dne 24. února 2016.“ "Informujeme vás, že všechny provedené vklady byly přehrány a uhrané peníze lze pouze vrátit." Ničemu nerozumím. V rodině hrajeme všichni u mnoha sázkových kanceláří, jsme 6 lidí v rodině a soutěžíme, kdo hraje lépe s uloženými penězi. To se ale ještě nikdy nestalo. Takže mi v podstatě došly peníze a žádný aktivní účet. Nechali mě provést vklad bez omezení, ale později účet bez konkrétních důvodů uzavřeli a vložené peníze se nevracejí. Všechny vstupenky akceptovány. V podstatě mi ukradla peníze. Zkontroloval jsem včerejší sázky a více vyhrál než prohrál, momentálně bych měl mít na účtu kolem 950 Kča 3 otevřené sázky s 50 Kč. Nemohu s nimi mluvit, prakticky se mnou nekomunikují, ale také mi pošlou 2 odkazy s podmínkami. Nechápu, jak může v Česká republika fungovat bookmaker, který nechá lidi vložit a pak bez konkrétní motivace zavřou svůj účet a zabaví všechny vložené peníze a příslušné výhry ze sázek. Prosím, pomozte mi s tímto případem, pokud s nimi máte přímější komunikaci, protože nemohu dělat nic jiného, ​​než jít na onjn (problém je ale v tom, že onjn pouze kontroluje, zda byly splněny podmínky), ale nekontroluje, zda podmínky a podmínky jsou legitimní. Každopádně Szatmari Margit Agnes

Maxbet nedodržuje limit vkladu.

Ahoj. Dne 13.12.2020 jsem vložil a odehrál částku 1775 Kč. Nastavil jsem a aktivoval jsem limit pro denní vklad 1000 Kč. Aniž bych si to uvědomoval, znamená to, že porušili mnou stanovený limit na vklad maximálně 1000 Kčza den. Požádal jsem o vysvětlení na chatu a agent X nevěděl, co odpovědět, aby mi nakonec řekl, že se mi někdo z nich ozve pro odpověď. Otázka vzhledem k tomu, že zneužili a porušili limit, který jsem zvolil pro podání, mohu nést odpovědnost? S vloženými penězi a hraním nemám problém, můj problém je, jak je možné, že nerespektují můj mnou nastavený a jimi aktivovaný limit. Pokud je chyba v softwaru kasina, znamená to, že my, kdo hrajeme na této platformě, nemáme šanci se pobavit, natož vidět výhru. Očekávám od nich jasnou odpověď, jak slíbili, a do 24 hodin je podám reklamaci u všech akreditovaných institucí, aby tento problém vyřešily. Jak vidíte tento problém? Připojili jste doklad o mém vkladu a limitech vkladu.
Nahrát více